Tajemniczy klient – kim jest

Co myślą klienci o Państwa firmie? Jak poznać ich prawdziwe opinie? Tajemniczy klient to badanie, które pozwala na określenie poziomu zadowolenia klienta oraz ocenę jakości obsługi w Państwa firmie. Przeprowadzane przez profesjonalnych audytorów, polega na wizytach w punktach sprzedaży lub realizacji usług oraz kompleksowej ocenie oferty i poziomu obsługi klienta, ze wskazaniem na elementy, które należy poprawić.

Zamawiając audyt ”mystery shopper” poznają Państwo słabe punkty swojej firmy. Ów sekretny klient wcieli się w rolę potencjalnego nabywcy produktów/usług Państwa firmy, skrupulatnie oceniając wszystkie aspekty, które mają wpływ na ostateczną optykę klienta. Co ważne,  na stanowisko „cichego klienta" zatrudniamy wyłącznie profesjonalistów, posiadających ogromną wiedzę na temat procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta.

Dla kogo kierowane są badania tajemniczego klienta?

W zasadzie każdy kto prowadzi biznes powinien skorzystać z propozycji badania „mystery shopper”. Niezależnie od tego czy prowadzą Państwo sklep czy punkt usługowy, poznanie optyki klienta dotyczącej danej oferty to bezcenny sposób na poprawę jakości, a tym samym znaczne zwiększenie zysków.

Jesteście Państwo przekonani, że oferta Państwa firmy idealnie trafia do grupy docelowej, a obsługa klientów stoi na najwyższym poziomie? My z doświadczenia wiemy, że nigdy tak nie jest! Właściciel biznesu często ma zupełnie inną optykę niż Wielu przedsiębiorców i wychodzi z założenia, że audyt wykonany przez tajemniczego klienta nie jest mu potrzebny, ponieważ jego biznes i tak funkcjonuje dosyć dobrze. To błąd!

Korzyści audytu tajemniczego klienta

Już dziś obroty Państwa firmy znacznie wzrosną! Skorzystanie z oferowanego przez nas badania „mystery shopper” pozwoli na znaczne polepszenie całego procesu zakupowego w Państwa firmie. Kompleksowo przeprowadzony, wyeliminuje słabe punkty oferty czy procesu obsługi klienta oraz umożliwi utrzymanie klientów w Państwa firmie i powstrzymanie ich od przejścia do konkurencji!